ورود / ثبت نام

حضور مجموعه موزه تمبرهای طلا و نقره ایران در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست و صنایع وابسته

  • شنبه 06 خرداد 1402 | 20:16
  • حضور مجموعه موزه تمبرهای طلا و نقره ایران در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست و صنایع وابسته
    4.5 از 5 بوسیله 1 رای
    |
حضور مجموعه موزه تمبرهای طلا و نقره ایران در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست و صنایع وابسته

حضور مجموعه موزه تمبرهای طلا و نقره ایران در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست و صنایع وابسته به همراه نمایش برخی محصولات کلکسیونی تولید شده.

نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

در نخستین نمایشگاه بین المللی پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته تمام اکوسیستم صنعت پست گرد هم خواهند آمد تا ضمن تبادل دانش میان بازیگران فعال آن، بازدیدکنندگان نیز با دستاوردهای مهم این صنعت آشنا شوند. اکوسیستم پست مرکز توجه این نمایشگاه خواهد بود و ما با رویکردی تعاملی سعی خواهیم کرد جنبه‌های مختلف هوشمندسازی، دیجیتال مارکتینگ، سهولت در انجام خدمات و سرعت عمل را در معرض دید مخاطبین قرار دهیم. 

نمایشگاه پست اکسپو مهم‌ترین فرصت برای شرکت‌های فعال در حوزه‌هایی مانند بسته‌بندی، لجستیک، خدمات پستی، فناوری‌های جدید و هوشمندسازی، خدمات الکترونیک، رباتیک، اینترنت اشیاء ،  قبول و ارسال مرسوله، و هر خدمت یا محصول مرتبط با صنعت پست خواهد بود. در این نمایشگاه جدیدترین ایده‌ها و نوآوری‌ها در صنعت پست به نمایش  گذاشته می‌شود و همچنین بستری برای ایجاد روابط تجاری در مقیاس ملی و جهانی برقرار خواهدشد. 

 

  نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست

حضور مجموعه موزه تمبرهای طلا و نقره ایران در اولین نمایشگاه صنعت پست

نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست و صنایع وابسته در تاریخ ۸ الی ۱۱خرداد در مصلی بزرگ تهران برگزار میشود. مجموعه موزه تمبرهای طلا و نقره ایران با افتخار میزبان شما در این نمایشگاه خواهد بود. 

 

  نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست

 

جهت بازدید از نمونه های تمبر طلا و نقره تولید شده در مجموعه صنایع دستی پرنیا،ما از تاریخ ۸الی ۱۱خردادماه در سالن شبستان دوم، پاویون A14، منتظرحضور  شما عزیزان هستیم.

در صورت تمایل به مشاوره در مورد خرید محصولات با شماره تلفن 02188314479 تماس بگیرید.



  -     پنج   =   3  


صنایع دستی پرنیا