ورود / ثبت نام

پرطرفدارترین صنایع دستی ایران | سایت صنایع دستی ایران

  • یکشنبه 06 شهریور 1401 | 14:00
  • |
پرطرفدارترین صنایع دستی ایران | سایت صنایع دستی ایران

صنایع دستی مجموعه ای از محصولاتی است که به دست انسان ساخته می‌‌شود. انسان ها از مواد اولیه طبیعی و بومی که در هر منطقه یافت می شود برای ساخت این محصولات با دست و ابزار ساده استفاده می کنند. صنایع دستی ترکیبی از ویژگی‌های خاص حوزه تولید است که شامل: پیشینه تاریخی، ویژگی‌های فرهنگی، ویژگی‌های جغرافیایی، عادات اجتماعی و باورهای سنتی، معیارهای زیبایی‌شناختی بومی و ملی است. سازنده صنایع دستی همه این موارد را در نظر می گیرد و با ذوق هنری و خلاقیت فردی خود محصولاتی را خلق می کند. این محصول نمادی از فرهنگ، سنت و آداب و رسوم منطقه تولید آن به عنوان یک صنایع دستی است. این ویژگی ها محصولات صنایع دستی را در نقاط مختلف جهان متفاوت می کند. هر منطقه ای که از نظر فرهنگ و آداب و رسوم غنی تر باشد، محصولات صنایع دستی باشکوه و شگفت انگیزتری دارد. صنایع دستی ایران بازتاب فرهنگ 5000 ساله ای است که توسط فرهنگ های مختلف شکل گرفته است. محصولات صنایع دستی اصفهان غنی ترین مهارت های هنری در تاریخ ایران بوده و بسیاری از زمینه های سنتی را در بر می گیرد.

 

نقش فروشگاه صنایع دستی در ارائه صنایع دستی چیست؟

فروشگاه صنایع دستی پرنیا به دنبال معرفی صنایع دستی ایرانی به مخاطبان خود است. این فروشگاه خدمات فروش خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتریان می توانند از سایت فروشگاه صنایع دستی پرنیا بااطلاعات لازم را در مورد کلیه محصولات صنایع دستی ایران دریافت کنند. تمامی صنایع دستی از جمله تمبرهای مفتخر کلکسیونی، تابلوهای مشاهیر، و تمبر یوز ایرانی در این سایت به نمایش گذاشته شده است. مشتریان می توانند این محصولات را از نزدیک و در جنبه های مختلف در وب سایت مشاهده کنند و از ظاهر و ویژگی های ساخت آن ها مطلع شوند. سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و محصول انتخابی خود را بدون حضور فیزیکی در فروشگاه درب منزل تحویل بگیرید.فروشگاه صنایع دستی پرنیا سال هاست که در زمینه ساخت و عرضه محصولات صنایع دستی فعالیت می کند و تجربه کافی در این زمینه دارد. این وب سایت بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به همه مشتریان ارائه می دهد. فروش مستقیم این فروشگاه باعث شده تا رضایت مشتریان هم از نظر قیمت و هم از نظر پشتیبانی و پاسخگویی مشتریان فراهم شود.

 

هدایای سازمانی صنایع دستی

 

بزرگترین مشاهیری که صنایع دستی‌شان توسط خانه سکه ایران و پرنیا ساخته شده عبارتند از:

 

1.       ابوعلی سینا

 

2.       شادروان خسرو آواز ایران استاد شجریان

 

3.       امیرکبیر

 

4.       غلامرضا تختی

 

5.       حافظ شیرازی

 

6.       سعدی

 

7.       ابولقاسم فردوسی و...

 

مفتخریم که مختصر توضیحی در رابطه با هریک از این مشاهیر به شما بدهیم. باشد که نام و یاد این عزیزان بیش از پیش در این محفل کوچک آورده شود.

 

ابو علی سینا

ابن سینا در قرن دهم در روستای افشانا به دنیا آمد، روستایی که مانند بسیاری از آسیای مرکزی در آن زمان توسط امپراتوری سامانیان، یک ایالت مسلمان سنی ایرانی الاصل، اداره می شد. این دوره با فروپاشی قدرت مرکزی خلافت عباسی مستقر در بغداد و ظهور نهادهای مستقل مسلمان مشخص شد. علیرغم این بی ثباتی نسبی سیاسی، فضای فکری دوستانه ای که عباسیان در جهان اسلام ایجاد کرده بودند، با دانشی که به شدت با مطالعه دین در هم آمیخته بود، دوام آورد. در چنین شرایطی بود که ابن سینا توسط پدری بزرگ شد که شاخه اسماعیلیه شیعه را پذیرفته بود.

 

تمبر بوعلی سینا

 

او یکی از برجسته ترین پزشکان، منجمان، متفکران و نویسندگان عصر طلایی اسلامی است و به عنوان پدر طب جدید نیز شناخته می شود. معروف ترین کتاب های او «کتاب شفا»، دایره المعارف فلسفی و علمی و «قانون پزشکی» است که دایره المعارف پزشکی نیز نامیده می شود. این کتاب نزدیک به هفتصد سال است که در مراکز علمی اروپا تدریس می شود و بعد از کتاب مقدس دومین کتاب منتشر شده در اروپا است. حتی امروزه نیز این کتاب به عنوان بخش مهمی از طب قدیم در مهم ترین مراکز و دانشگاه های جهان تدریس می شود. به همین خاطر است که ابوعلی سینا در ذهن جهانیان حک شده و چنین شهرتی دارد که از توجه کسی بیرون نیست. به همین خاطر خانه سکه ایران تمبر و شمش بو علی سینا را به عنوان یک صنایع دستی فرهنگی تولید و به فروش می‌رساند.

 

خرید تمبر بوعلی سینا

 

محمدرضا شجریان؛ خسرو آواز ایران

محمدرضا شجریان خواننده کلاسیک ایرانی، آهنگساز و استاد موسیقی سنتی ایرانی است. او را «بزرگترین استاد موسیقی کلاسیک ایرانی» نامیده اند. شجریان همچنین به خاطر مهارت هایش در خوشنویسی فارسی و فعالیت های بشردوستانه شهرت دارد.

 

شجریان یکی از مطرح ترین هنرمندان موسیقی جهان به شمار می رفت. به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که آواز او از نظر فنی بی عیب، قدرتمند و به شدت احساسی است. در موسیقی کلاسیک دستگاه ایرانی، آواز دشوارترین هنر برای تسلط و شجریان تجسم خواننده کامل و منبع اصلی الهام است. در سال 1999 یونسکو در فرانسه جایزه معتبر پیکاسو را که یکی از بالاترین افتخارات اروپاست به او اهدا کرد...

 

استاد شجریان در مشهد متولد شد و خوانندگی را از پنج سالگی زیر نظر پدرش آغاز کرد. در سن دوازده سالگی شروع به مطالعه رپرتوار سنتی کلاسیک معروف به ردیف کرد. استادشجریان کار خوانندگی خود را از سال 59 در رادیو خراسان آغاز کرد و در دهه 60 با سبک خاص خوانندگی خود به شهرت رسید. استادان اصلی او احمد عبادی، اسماعیل مهرتاش، عبدالله دوامی و نورعلی برومند بودند. وی همچنین سبک آوازی خوانندگانی را از نسل های پیشین آموخت که از جمله آنها می توان به رضا قلی میرزا زلی، فریبرز منوچهری، قمر ملوک وزیری، اقبال آذر و تاج اصفهانی اشاره کرد. او از جلیل شهناز، نوازنده اسطوره‌ای تار ایرانی، به‌عنوان تاثیرگذار در پیشرفت خود یاد کرده است، و این نشان می‌دهد که او اغلب سعی کرده سبک نوازندگی شهناز را در آواز خود تقلید کند.

 

استادشجریان با پرویز مشکاتیان، محمدرضا لطفی، حسین علیزاده و فرامرز پایور همکاری داشته است. او به عنوان خواننده ماهر در سبک سنتی و چالش برانگیز دستگاه شناخته می شود. در سال 1999 یونسکو در فرانسه جایزه پیکاسو و در سال 2006 مدال موتسارت یونسکو را به او اهدا کرد.

 

با این همه علم و هنر مگر می‌شود یک فروشگاه صنایع دستی یک یادبودی از این فرد با احساس و خوش صدا به جا نگذارد؟ شمش استاد شجریان

 

خرید شمش طلا؛ یادبودهای مناسبتی؛ صنایع دستی از خانه سکه ایران

خانه سکه ایران با هدف ترویج فرهنگ و  هنر و با سالها تجربه در زمینه تولید صنایع دستی مفتخر است که توانسته این آثار فرهنگی و هنری را تولید و در اختیار خریداران بگذارد . برای خرید محصولات صنایع دستی پرنیا صفحه خرید محصولات را مشاهده کنید.

 

 

در صورت تمایل به مشاوره در مورد خرید محصولات با شماره تلفن 02188314479 تماس بگیرید.



  سه     -     یک   =


صنایع دستی پرنیا