ورود / ثبت نام

تقدیر جواد خیابانی از پروژه حیات وحش خانه سکه ایران

  • چهارشنبه 10 مهر 1398 | 00:00
  • |
تقدیر جواد خیابانی از پروژه حیات وحش خانه سکه ایران

حفظ محیط زیست یکی از مهمترین فرهنگ هایی است که در جوامع پیشرفته نهادینه شده و مردم به صورت خودجوش در مسیر حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلوده شدن آن گام بر می دارند.کشور عزیزمان ایران به دلیل تنوع جغرافیایی، برخورداری از اقلیم های مختلف و وجود منابع آبی در دریای خزر در شمال و خلیج فارس و دریای عمان در جنوب، از غنای گونه‌ ای جانوری بالا برخوردار است.

گونه های جانوری در حال انقراض ایران


براساس آخرین بررسی‌ ها، 1140 گونه جانوری اعم از پستاندار، پرنده، خزنده، دوزیست و ماهیان آب‌ های داخلی در اكوسیستم‌ های خشكی و آب‌ های داخلی ایران و همچنین حدود 650 گونه ماهی در آب‌ ‌های دریایی شناسایی شده اند. خرس سیاه بلوچی، گاو سیستانی، گاو گلپایگانی، بز مرخذ (مرغوز) و شتر دوكوهانه از جمله گونه های جانوری اهلی و گونه های جانوری وحشی مانند یوز ایرانی در حال انقراض می باشند.

پروژه حیات وحش خانه سکه ایران ( مدالیون یوز ایران ، مدالیون خرس سیاه بلوچی)


چند سالی ست خانه سکه ایران ( که به عنوان تولید کننده محصولات فاخر کلکسیونی مثل تمبرها و مدال های نقش برجسته طلا و نقره شناخته می شود) با اختصاص دادن بخشی از زمان و هزینه های خود اقدام به تولید نقش برجسته هایی با موضوع گونه های در حال انقراض کرده است.در اولین پروژه، مدالیون یادبود یوزپلنگ ایرانی با مشارکت سرکارخانم هدیه تهرانی و کمپین یوزتاابد طراحی ، تولید و عرضه شد. که عواید حاصل از فروش این محصول در اختیار کمپین یوزتاابد قرار داده شد.
اما دومین پروژه مدالیون خرس سیاه بلوچی است. این پروژه در قالب سه محصول طراحی و تولید شد که هم اکنون در حال عرضه می باشد:
• پک کلکسیونی خرس سیاه بلوچی
• محصول ویژه نقره خرس سیاه بلوچی
• محصول ویژه آلیاژ ویژه خرس سیاه بلوچی

حضور و تقدیر جواد خیابانی از پروژه حیات وحش خانه سکه ایران


روز گذشته جواد خیابانی عزیز، گزارشگر ،مجری و تهیه کننده برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مجموعه خانه سکه ایران حضور یافت. پس از بازدید از محصولات فاخر، تقدیر ویژه ای از پروژه حیات وحش خانه سکه ایران داشتند. در ادامه تصویر ایشان با پک کلکسیونی خرس سیاه بلوچی قابل مشاهده است.

امیدوار به نجات گونه های در حال انقراض کشورمان ایران


خانه سکه ایران امیدوار است با انجام چنین پروژه هایی( که صد البته باید وظیفه انسانی همه هم میهنان ما به هر نحوی باشد ) کمکی به حفظ گونه های در حال انقراض کرده باشد.

 

در صورت تمایل به مشاوره در مورد خرید محصولات با شماره تلفن 02188314479 تماس بگیرید.

برچسب ها : مدال مدالیون


  8     -   =   هفت  


صنایع دستی پرنیا