ورود / ثبت نام

حمایت از خرس سیاه بلوچی

  • جمعه 08 شهریور 1398 | 00:00
  • |
حمایت از خرس سیاه بلوچی

گونه های در حال انقراض

همه ساله تعداد بیشماری از انواع حیوانات و گیاهان در سراسر دنیا محو و نابود می‌شوند که میتواند زنگ خطر بزرگی برای محیط زیست کشورهای مختلف باشد. متاسفانه در کشور عزیزمان ایران هم حیوانات مختلفی به مرز بحرانی انقراض رسیده اند. از جمله یوزپلنگ، گوزن زرد و همینطور خرس سیاه بلوچی. 

محصولات حیات وحش

خانه سکه ایران (پرنیا) برآن است با تولید محصولاتی با طرح و نقش این جانوران کمکی به جلوگیری از انقراض آن ها نماید که در اولین قدم در سال 96، در جهت همراهی و کمک به کمپین یوزتاابد، اقدام به طراحی و تولید مدالیون (سکه یادبود) و شمش طلای یوزپلنگ ایرانی نمود. هم اکنون هم مدالیون ( سکه یادبود) خرس سیاه بلوچی در جهت کمک به این گونه در حال انقراض تولید شده و به فروش میرسد.

حمایت از خرس سیاه بلوچی

خانه سکه ایران از هر محصول فروش رفته مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال برای حمایت از خرس سیاه بلوچی در نظر گرفته است. هدف از جمع آوری این صندوق حمایت از زیستگاه و محیط بانان منطقه زندگی خرس سیاه بلوچی است.
شما هم می توانید با مراجعه به وب سایت niyaco.com اقدام به خرید مدالیون خرس سیاه بلوچی کرده تا هم از داشتن این محصول فاخر و زیبا لذت ببرید و هم در جمع آوری این مبلغ برای کمک به خرس سیاه بلوچی کمک کرده باشید.

در صورت تمایل به مشاوره در مورد خرید محصولات با شماره تلفن 02188314479 تماس بگیرید.

برچسب ها : مدال مدالیون


  -     هشت   =   8  


صنایع دستی پرنیا