ورود / ثبت نام

گروه تولیدی پرنیا با سالها تجربه و به کارگیری آخرین تکنولوژی­های روز دنیا به عنوان اولین دارندۀ مجوز ضرب و تولید یادبودها و شمش­های نقش برجسته از بیش از 30 سال پیش فعالیت خود را آغاز نمود.

تمبر از جنس طلا و نقره همانند تمبر پستی مستطیل یا مربع شکل است و در حاشیه های این تمبر هم، مانند تمبر پستی دندانه وجود دارد. از ویژگی دیگر آن نقش برجسته بودن است که به سبک سکه ضرب می شود، اما بر خلاف سکه تنها یکرو دارد.این هنر دیرین سینه به سینه و نسل به نسل در بین هنرمندان ایرانی منتقل شده است. تمبرهای فاخر از جنس طلا و نقره بمنظور یادبود مناسبتها و شخصیت های ملی و مذهبی ایران و کشورهای مختلف بطور رسمی طراحی و تولید می شود. این هنر با تلفیق تکنولوژی مدرن و هنر معاصر توانسته است جایگاه ویژه ای در میان کلکسیون داران ایران کسب نماید، بطوریکه تمام آثار تولید شده نایاب و یا کمیاب شده است.
صنایع دستی پرنیا با سابقه 40 ساله در سنت ظریف سازی طلا و با بکارگیری فناوری نوین و هنر ایرانی موفق به نوآوری شگفت در تولید مدالیون(سکه یادبود) گردیده است. صنایع دستی پرنیا تولیدکننده مدالیون(سکه های یادبود) برای شرکتهای معتبر ،سازمانها ، ارگانها و بانکها بوده و جهت تولید مدالیون(سکه های یادبود) برای اولین بار در ایران، دارای مجوز از بانک مرکزی می باشد. این محصولات گرانبها دارای کد استاندارد t99 و دارنده گواهی iso 9001-2008 می باشند و همچنین با مجوز شماره12273- 126 /912 از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دارای ماهیت فرهنگی – هنری می باشند.
صنایع دستی پرنیا برای حمایت از محیط زیست و حیات وحش ایران اقدام به تولید محصولات کلکسیونی در حمایت از حیات وحش ایران با همکاری سرکار خانم هدیه تهرانی نموده و معمولا 20% از اجرت هر محصول را صرف پاسداشت محیط زیست و گونه های در حال انقراض خواهد کرد.
صنایع دستی پرنیا با افتخار محصولات کلکسیونی از مشاهیر و چهره های ماندگار ایران جهت یادبود آنها طراحی، تولید و عرضه کرده است که میتوان به تابلوهای نقش برجسته کلکسیونی استاد شجریان، انتظامی و نصیریان اشاره کرد.


برخی از مشتریان ما


برخی جوایز و گواهی های ما



جهت ارتباط با کارشناسان صنایع دستی پرنیا از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

  -     هفت   =   پنج  

صنایع دستی پرنیا