ورود / ثبت نام

روز جهانی محیط زیست و مسئولیت اجتماعی خانه سکه ایران

  • سه شنبه 16 خرداد 1402 | 15:11
  • روز جهانی محیط زیست و مسئولیت اجتماعی خانه سکه ایران
    2.75 از 5 بوسیله 2 رای
    |
روز جهانی محیط زیست و مسئولیت اجتماعی خانه سکه ایران

حفاظت از محیط زیست یکی از مسائل مهم و حیاتی است که برای سلامتی انسانها و سایر موجودات زنده ضروری است. محیط زیست شامل تمامی عناصر زنده و غیر زنده است که در ارتباط با یکدیگر هستند و تأثیر متقابل دارند. اگر محیط زیست تخریب شود، تعادل بین این عناصر به هم میخورد و مشکلات بسیاری برای زندگی روی زمین به وجود می آید.

۱۵ خرداد روز جهانی محیط زیست 

روز جهانی محیط زیست به ما یادآوری می‌کند که به عنوان ساکنین زمین برای حفاظت از کره زمین مسوولیت اجتماعی خود را هرچند کوچک انجام دهیم، تعداد بیشماری از انواع حیوانات و گیاهان در سراسر دنیا محو و نابود می‌شوند که میتواند زنگ خطر بزرگی برای محیط زیست کشورهای مختلف باشد. متاسفانه در کشور عزیزمان ایران هم حیوانات مختلفی به مرز بحرانی انقراض رسیده اند. از جمله یوزپلنگ، گوزن زرد، خرس سیاه بلوچی و میش مرغ.

مسئولیت اجتماعی خانه سکه ایران در قبال محیط زیست

خانه سکه ایران (صنایع دستی پرنیا) برآن است با تولید محصولاتی با طرح و نقش این جانوران کمکی به جلوگیری از انقراض آن ها نماید که در اولین قدم در سال 96، در جهت همراهی و کمک به کمپین یوزتاابد، اقدام به طراحی و تولید مدالیون (سکه یادبود) و شمش طلای یوزپلنگ ایرانی نمود. هم اکنون هم مدالیون ( سکه یادبود) خرس سیاه بلوچی در جهت کمک به این گونه در حال انقراض تولید شده و به فروش میرسد.

 

مدالیون خرس سیاه بلوچی

پک کلکسیونی خرس سیاه بلوچی

شامل مدالیون ( سکه یادبود ) طلا خرس سیاه بلوچی ، 1 گرم ، مدالیون نقره خرس سیاه بلوچی 63 گرم و مدالیون آلیاژ ویژه خرس سیاه بلوچی ۱۶ گرم. همراه با بسته بندی ویژه ، جعبه هارد باکس با کتابچه ثبت شده در کتابخانه ملی ایران ، حاوی ویژگی ها و اطلاعات مربوط به خرس سیاه بلوچی و همچنین بسته بندی پلکسی مخصوصِ مدالیون.

 

مدال (سکه یادبود )یوز پلنگ ایرانی

مدال (سکه یادبود )یوز پلنگ ایرانی

 عایدات فروش جهت مشارکت در حفاظت از ذخیره گاه زیست کره توران اهدا شد و محصول به اتمام رسید. وزن 20 گرم. جنس نقره. عیار 999/9.دارای بسته بندی متفاوت.

 

یادبود یوز پلنگ ایرانی

یادبود یوز پلنگ ایرانی

 عایدات فروش جهت مشارکت در حفاظت از ذخیره گاه زیست کره توران اهدا شد و محصول به اتمام رسید. وزن 1 گرم. جنس طلای خالص. عیار 995.

 

خانه سکه ایران از هر محصول فروش رفته مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال برای حمایت از خرس سیاه بلوچی در نظر گرفته است. هدف از جمع آوری این صندوق حمایت از زیستگاه و محیط بانان منطقه زندگی خرس سیاه بلوچی است.

 

 

 

در صورت تمایل به مشاوره در مورد خرید محصولات با شماره تلفن 02188314479 تماس بگیرید.



  هفت     -     یک   =


صنایع دستی پرنیا